2010. november 9., kedd

A villogók


Xmas lights
Originally uploaded by ribizlifozelek

Leesett a második hó.
Tegnap szakadt a fehérség.

Fenn az egyetemen hó volt, lenn a városban havaseső. Meg sötét.

Salt Lake City nem egy világos város, a belváros szívét leszámítva csak az utcasarkokon égnek fények.

Bámultam ki a szélvédőn, igyekeztem nem engedni az ablaktörlők hipnotikus hatásának.
Csak feketeséget láttam, amiben időnként fekete pontok moccantak. Meredten néztem őket, nem tudtam, halucinálok, vagy nindzsákat rejt a sötét.

Még este meghoztuk a döntést: veszünk villogókat, hogy ha este sétálunk, lássanak minket az autósok.

Vettünk magunkra két vörös fénnyel villogó nagylámpát, Yodára meg egy piros fénnyel pulzáló érme méretű kislámpát.
Elképesztő fényük van.

Komoly esély van arra, hogy az autósok nemcsak észrevesznek minket, de epilepsziás rohamot is kapnak.

2 megjegyzés:

NP írta...

Felétek már havazott?!, Kijevben ma 17 fok volt, tegnap a Krímben 27 -- szokatlanul enyhe erre az időjárás. Nagyon jól sikerült a kép!

ribizlifozelek írta...

Hm, itt is lehetne 27 fok.
Azaz van, de Fahrenheitben.