2010. november 8., hétfő

SCAM - a csalás


Salt Lake City
Originally uploaded by ribizlifozelek

Megjegyzés: a képen látható épület illusztráció.

Lakást keresünk.
Esténként gondosan kiválogatom a megfelelő hírdetéseket a Craigslist-en, írunk nekik és várjuk a választ.

Tegnap este láttam egy jó kis hírdetést. A ház olcsó volt, jól felszerelt -csak nem írta bele a tulajdonos, hogy hol van. A fotó alapján meg lehetett volna a Marson is.

Írtam, megkérdeztem.

Reggelre.a tulajdonos válaszolt.

A levél jól kezdődött: megköszönte, hogy írtam. Viszont gyanusan hosszú volt. Mikes Kelemen nem írt ennyit.

A ház szép. A ház jó. A ház nagy. A ház olcsó. A bérlet csak hatszáz dollár, amiben benne van a rezsi is. (Igazából itt kell kitörölni a levelet, tündérmesék a könyvtárban vannak, nem az ingatlanpiacon, de azért végigolvastam a szöveget.)

Ő Észak-Kaliforniában van, mert el kellett költözzön gyönyörű házából, ugyanis súlyos baleset érte. Megbénult. Megsüketült. (Azaz ne hívjuk telefonon.)
Elmorzsoltam egy könnycseppet.

Ő már nem megy a szép, gyönyörű házába többet. Zokogtam.

Most ő olcsón kiadja a házát. Nézzük meg, vegyük ki, élvezzük, ha már neki ez nem sikerül, mert ő siket, rokkant és Észak-Kaliforniában van. (A levél elküldésének idópontjában Észak-Kaliforniában reggel két óra volt.)

Szóval, vegyük ki a házát. Ne zavarjon minket, hogy el az épület előtt egy ELDADÓ tábla található. Az tévedés. És ne hívjuk, mert siket. Béna. Valószínűleg a levelet is a fogai közé szorított szívószállal pötyögi be.

Aláírás: Scott G. Manning.
A postafiók, ahonnan írt, az meg Paula West-é.

2 megjegyzés:

Parmezán írta...

és csak egy havi pénzt kér előre? Mindenképpen megéri.

ribizlifozelek írta...

Igen, jo uzlet...