2011. január 3., hétfő

Amerikai gyógyszerek


Dyche's Rexall Pharmacy
Originally uploaded by ribizlifozelek

Olvasni kell.
Olvasni.
Elolvasni az apróbetűt.
Elolvasni a nagybetűt.
Elolvasni a közepes betűt.

Ha egy amerikai köhögés elleni szirupon az olvasható, hogy nappal kell lenyelni, akkor nappal kell benyelni. Ha estére ajánlják, akkor azt este kell bevenni.

Ellenkező esetben a természetellenesen kék színű nappali szirupban levő koffeintől egész éjjel táncolni fogunk. Ha pedig az ultraviolakék esti szirupot nappal veszi be a gyanútlan analfabéta, akkor jobb ha nem ül kocsiba, nem végez semmilyen veszélyes munkát, például nem tölt vizet pohárba, mert az anyagban levő altató úgy kiüti, hogy másnap reggel se tud bekészíteni egy kávét magának. Lehet, hogy ilyenkor az egyetlen megoldás, egy nappali sziruppal semlegesíteni az estit...8

4 megjegyzés:

Phoebe írta...

csak nem a nyquil tett be?azzal jartam ugy egyszer, hogy nappalra bevettem az adagot, aztan ugy ereztem magam, mint aki tul sok jointot nyom...es dolgoznom kellett:D

Unknown írta...

De azért nem lett baj, ugye?

Christine írta...

Ó igen, azokkal mi is megjártuk párszor anno. A nappali nekem nem használt. Az éjszakai tök jó volt csak épp lábra állni nem tudtam tőle. :-))

Névtelen írta...

Hát, szerintem a legtöbb ilyen gyógyszerben van altató az estiben és koffein a nappaliban, nem csak a nyquilben.