2011. január 7., péntek

A nyulak

Rabbit @ U

Megjegyzés: a fénykép illusztráció. A fotón szereplő nyúl utahi.

A szállodába megérkezésnek állandó rituáléja van.
A recepción egyikünk kikéri a szobát és kifizeti Yoda szállását - ha kérnek érte valami pénzt

Aztán Yoda kap inni, majd megyünk felderíteni a környéket.

Ahogy tegnap este kiképtünk a szállodából, láttam, hogy a Mester lát valamit. Valamit én is láttam: egy fehér bojtot. Teljesen olyan volt, mint egy pompomlány pompomja, lány nélkül.

Yoda megmerevedett és elindult.
A pompom hullámzani és menni kezdett. Yoda gyorsított.
A nyúl meg rohant, rohant, mint a nyúl.

Yoda utána.

Először arra gondoltam, futok velük, ha sót nem is, Yodát tudok hinteni a pompomjukra. Aztán belegondoltam, mi lesz, ha fogunk egy nyulat. Fogom és a svájci bicskával elvágom a torkát, kivéreztetem a szálloda WC-jében, majd felszogezem az atóra és megnyúzom?
Szegény nyúl, fusson.
Mi inkább sétálunk.

Sétáltunk is tovább a következő nyúlig. Aztán a következőig.

A nyulak úgy tenyésztek a szálloda körül, mint... mint a nyulak.

A séta végén azt hittem, hónapokra sokkoltuk a környék nyúlpopulációját.

Hajnali 4.53-kor arra ébredtem, hogy valaki néz.

Ez a valaki Yoda volt.
Nyüffögött és nézett.

Vaslogikával megállapítottam, hogy biztos nem a postás jött.

- Menjünk pisilni? - kérdeztem.
Yoda igenlően megemelte a füleit.

Yoda and the pizza

Mentünk.
Az ismeretlen helyen először nem találtam az ajót, aztán belegondoltam, hogy nem jó ötlet egy szál papucsban kimenni a -15-be, felkaptam valamit, majd indultunk.

Amikor kiléptünk a szálloda hátsó ajtaján, szembetalálkoztam az őrséggel.

Három nyúl nézett minket döbben szemekkel az erdő széléről.

Yoda egyszerre három nyulat próbált hipnotizálni, aztán valószínűleg eszébe jutott, miért is jöttünk. Gyorsan elolvasztott egy hókupacot.

A nyulak néztek.
Én néztem a nyulakat.
Yoda pisilt.

- Menjünk be - szólt végül Yoda -, biztos, hogy érzékcsalódás.

Ennyiben maradtunk, de aztán reggel ismét megkergettük a tapsifüleseket.

4 megjegyzés:

NP írta...

:)
...még jó, h van Yoda -- annyi mindent fedeztek fel együtt!

ribizlifozelek írta...

Igen :)

P_anka írta...

És mi volt a nyúlon túl? :)

Érzékcsalódás... ez volt a hónap mondása :D

Névtelen írta...

Az igazság a nyúlon túl van.

E