2011. január 22., szombat

Padlizsán pitában avagy hogyan tegyünk tönkre egy vegán receptet?

Eggplant 3

Az eredeti recept vegán volt és én tönkretettem.

Tettem bele sajtot. Meg csirkét.

Eggplant - 1

A padlizsánt megsütöttem a minisütőben, majd meghámoztam és felvágtam karikákra. Mivel turmixgépünk itt nincs, a szeleteket beletettem a hagymavágóba és ott daráltam le. Belekevertem egy gerezd fokhagymát is, amit a ketyere engedelmesen elolszlatott a padlizsánmasszában. Megfűszereztem.

A kencét szétoszlattam a pitán.

Eggplant 4

Ezek után tönkrettem a vegán ételt: apróra vágott sült csirkedarabokat kevertem bele. Ezeket alaposan megfűszereztem paprikával és borssal.

Az egészet vastagon megszórtam reszeltsajttal.

A pitát feltekertem, majd beletettem a minisütőbe.

Nagyon finom volt és nem vegán.

Eggplant 5

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Ez igazán jól hangzik, el is hiszem, hogy finom volt!

Egyszer regisztráltál a GastroGlobba, nem lenne kedved feltenni ezeket a recepteket? Az a kagylós is nagyon jó volt. Olyan részletesen leirtad az elkészitést, biztos örülnének neki a nagyvilágban egy páran, ha tudnák mihez kezdjenek egy doboz kagylóval (köztük én is). Meg a többi finomságnak is lenne még ott helye!!!

ribizlifozelek írta...

Most van egy kis idom, ugyhogy felteszek nehany receptet.