2011. január 5., szerda

Pakolás


Books in the trunk
Originally uploaded by ribizlifozelek

Megjegyzés: a fénykép illusztráció. Most sokkal több cuccunk van.

Reggel kávésbögrével a kezemben végigmértem a szobában sorakozó dobozhalmokat.
Szkeptikus voltam.
Hordtam az autóba a könyveket. A könyveket. A bőröndöket. A csomagokat. A dobozokat.

A tizedik forduló táján önsorsrontó depreszzióba zuhantam, hangulatomhoz képest a 19. századi nemzethalált vizionáló magyar költők művei kacagtató matinéverseknek tűntek.

A könyvhalom alatt nyögve határoztam el, ha még veszünk autót Amerikában, az lakóbusz lesz. Legalább a 15 méteres fajtából. Abba biztosan beférünk és még lakásproblémánk sincs vele.

Közben az autó nyelte el a csomagokat, bőröndöket, könyveket. Ennyi holmiból más országok gyarmatosító hadtesteket szereltek fel.

De az autó csak nyelte a csomagokat.

Ekkor már csak kisteherautót akartam.

De az újabb csomagok is elfértek az autóban. Kezdtem gyanakodni, hogy valaki közben fokozatosan lopja ki belőle a cuccot, de nem. A csomagok valóban befértek.

Már csak egy bőröndöt és pár(tucat) zacskót kell betenni és indulhatunk is.

6 megjegyzés:

NP írta...

jó utat, alig várom, h Bostonból írjatok!

Christine írta...

Jó utat nektek!

Romesz írta...

igy jar aki tud olvasni :)
Jo utat kivanunk

ribizlifozelek írta...

Observer, Christine, Romesz, koszonjuk!

Egyelore a transzamerikai road triprol irunk, de aztan jonnek a bostoni tortenetek is.

Romesz :))))))

Cinkapanka . . . írta...

Jó költözködés. Én holnap indulok, de szerencsére csak Kecskemét-Budapest távolságban. Azért cuccom van egy kevés. :)

http://farm6.static.flickr.com/5249/5330440668_8c69029677_z.jpg

ribizlifozelek írta...

Cinkapanka, ez nem semmi, nekunk nincs ennyi cuccunk, pedig Yoda rengeteg mindent elpakolt...