2011. január 19., szerda

Yoda a hóban

Yoda in the snow

Yodával, hacsak tehetjük és a Mester kedve is úgy hozza, elmegyünk kirándulni. Ez most nem egyszerű, van egy kis hó az ösvényeken.

Csak kicsit szerettünk volna sétálni, de Yodának megtetszett egy domboldal, így elindultunk felfele. A domb lábánál fenyegető szöveg hívja fel a szánkózók figyelmét arra, hogy a domb meredek és Waltham városa minden felelősséget elhárít magáról, ha valaki szánkózás közben a fejét használja egy fa kidöntésével. A felirat külön megemlíti, hogy a domb meredek. Ebben felfele mászva teljsen egyetértettem velük. Valószínűleg ezért járnak ide szánkózni.

Az, hogy a lejtő veszélyes, a döglött szánkók nagy száma jelezte. A kapaszkodó mellett végig szomorú szánkóhullák sorakoztak. Az itt divatos műanyagszánkók gyorsan és korán halnak.

A szánkópálya után elfogyott a nyom és egyre mélyebb hóban gázoltunk. Yoda ugrált a nyomban, de végül elakadt a méteres hóban. Felkaptam és úgy mentünk tovább. Reméltem, hogy hamar felérünk a tetőre és akkor le tudunk jönni az úton. Azt is reméltem, hogy tényleg erre van az út. Lelki szemeim előtt már a Walthami Kurír különkiadása lebegett: KIMENTETTÉK A KUTYÁT ÉS GAZDÁJÁT A PROSPECT HILLRŐL.
Ami nagyjából olyan kaliberű hír lenne, mint a "Megtalálták a Városligetben elveszett turistát".

Közben néha letettem a Mestert. Yoda szétterpesztette ujjait, ugrott egyet és én még lobogó farkát sem láttam. Ismételten kiástam a hóból, felkaptam és tovább evickéltunk a hóban. Yodán látszott, így ölbevéve a világ végéig is eljönne - de csak az ösvényig jött, ott kegyetlenül letettem és innen már vidáman siettünk kifele.

Jó ez a hó, de egy pálmafás sétány jobb lenne...
Yoda is így gondolta. A vastag hótakaró alatt nehezebb megtalálni a pisifoltokat.

Yoda in the snow

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Édes ez a kutya! Ezzel a csinos kabátkával meg főleg!

El tudom képzelni amit irtál, pár hete Tasso ugyan ezt csinálta az udvaron. Aztán olyan fáradt volt, hogy csak horkolt egész délután! Yoda nem fárad el?

ribizlifozelek írta...

Csak a szokasos. Nem aludt tobbet a megszokottnal. Igaz, annal sokkal tobbet nehez lenne aludni...

Unknown írta...

:)))

aGinger írta...

jajj :))