2011. január 31., hétfő

A geek sportol

Yield to...

Amikor először olvastam erről a cégről, azt hittem, ezt számítógépfüggőknek találták ki. Aztán utánanéztem és megtudtam, hogy egy népszerű dologról van szó.

A iFit kitalálói ismerik a kocogók lelkét.

Ki ne szeretne erdőben futni?
Ki ne szeretne kedvenc ösvényén futni?
Vagy Párizsban?
Vagy a bostoni maraton útvonalán?

iFit összekötötte a modern technológiát a kocogással: high tech futógépekbe szerelhető memoriakártyákat árulnak. A kártyákon különböző edzéstervek vannak és egy program, ami segítségével a futógép bárhol futhat, ha az a hely szerepel Google Maps-on. Be kell táplálni az útvonalat Google Maps-on, a ketyere pedig annak nehézségéhez, meredekségéhez állítja a futógépet. A képernyőn közben térképen vagy - ha létezik - Street View-ban lehet nézni a környéket.

A program külön előnye, hogy az esőt, a nyári hőséget és az esetleges szmogot nem alkotja újra.

3 megjegyzés:

olajbogyó írta...

Hát ez tényleg igazán geek megoldás :D viszont kipróbálnám :)

Ziebi írta...

Már nem is vagyunk messze a sci-fi változattól, mikor egy egész erdőt vetítenek köréd 3D-ben, és még madárfüttyöt is imitálnak :D

ribizlifozelek írta...

En is kiprobalnam.

Kivancsi vagyok, fogyni is tud-e helyettem :)