2011. január 16., vasárnap

Konyhaterrorizmus - mángold SPAM-mel

Kale with spam

- Mi ez?
- Mángoldés kel.
- Étel nem volt?

A mángolddal aztán olyat tettünk, amiért örökre beírtuk nevünket a konyhaterroristák aranykönyvébe.

Éhesek voltunk és siettünk. Nem akartunk hosszan főzőcskézni, ezért megmelegítettük a maradék rizst. Sok fokhagymával megpároltuk a mángoldot, majd megppirítottunk egy doboz szeletekre vágott és jól megfűszerezett SPAM-et.

Aztán megettük.
Szégyellem bevallani, de nagyon jó volt.
Mármint a SPAM.

9 megjegyzés:

Phoebe írta...

Meg piritani soha nem piritottam, de imadom a Spamot(enni):D
A mangold az a soskafele?Mi az angol neve?

ribizlifozelek írta...

A mangold az Swiss chard.

Nyersen nem jo :)

A SPAM mindenfelekeppen jo. Minnesotaban - a SPAM muzeum mellett van egy vendeglo, ahol csak SPAM eteleket arulnak.

Christine írta...

Kirántva próbáltátok már? :-)

NP írta...

nem tudom milyen a Spam, de a mángoldot nagyon szeretem

ribizlifozelek írta...

Christine, rantva meg nem...

Observer, lesz meg :)

ribizlifozelek írta...

A SPAM az olyasmi, mint a 'gyikhus' otthon.

Unknown írta...

Gyiiikhus? Az meg mi? Gondolom valami nem nagyon finom dolog. Én a mangoldot sem ismerem sajnos. Felhomályositanátok?

ribizlifozelek írta...

Csilla,
a mangoldrol itt irtam:
http://ribizlifozelek.blogspot.com/2009/04/mangold.html

A SPAM-rol itt:
http://ribizlifozelek.blogspot.com/2008/03/spam.html

A gyikhus az magyar vagdalthus konzerv. A SPAM pedig amerikai sonkakonzerv.

Unknown írta...

Na, ki is lettem okitva Kedvesem által! Mi az, hogy nem tudom mi az a gyikhus? Bezzeg ő, aki volt katona tudja, mert ők is igy hivták a löncshus konzervet. Bocs, nem voltam katona:)))