2008. május 22., csütörtök

Nyáriasítom a lakást


Flowers
Originally uploaded by ribizlifozelek

Nyár van. Azaz még nincs nyár, de a nap melegen süt. Tűz. Hiába nyitjuk ki az ablakot, meleg van.
A lakást tehát jobban kell szellőztetni.
Egyelőre nem akarjuk használni a légkondit, viszont van pár egyszerű trükk, amit bevethetünk. A ház egy klasszikus amerikai épület, olyan, mint egy ementálisajt. Mindenütt lyukas. Télen egy hosszú délelőttöt töltöttem el azzal, hogy szigeteljem: a légkondi és a fal közti részekbe betömtem egy csomó reklámújságot, a falban lévő lyukakat kitömtem papírgalacsinokkal és celluxszal leragasztottam, a légkondi elé pedig ízléses takarót tettem.
Most leszedtem a takarót. Kibányásztam az újságokat.
Ettől kellemes légáram suhan végig a bokámnál és hozza be a hűsítő szellőt.
Egy baj van. Jött egy hidegfront. A hőmérséklet egy éjszaka alatt 32 fokról leesett 10 fokra.
Lehet, visszateszem a takarót.

Nincsenek megjegyzések: