2008. május 13., kedd

Yoda villamosozik


Trax station
Originally uploaded by ribizlifozelek

Yodának meg kell tanulnia, hogy szokatlan körülmények között is nyugodt maradjon. Betettük a kutyát egy dobozba és felszálltunk a villamosra. A dobozkát - a kutyával - letettük a földre.
Yoda nyugodtan viselte az inzultust egészen az első kanyarig. Akkor a hordozó mozogni kezdett. Majd a villamos fékezett egy nagyot, ekkor a doboz már vinnyogott is.
Picit benyúltam a dobozba, csend lett. Ettől kezdve a doboz meg se nyikkant.
Hazafele azért gyalog mentünk. Ez az egyetemről jó órányi sétára lakunk. Kellemesen bandukoltunk, bandukoltunk, Yoda megszagolt minden fát, meglocsolt minden virágot és nagyon jól érezte magát. Én nézegettem a világot és kellemesen töltöttem az időt.
Egyszer Yoda megpróbált haverkodni egy boxerrel. A boxer nem akart haverkodni Yodával. Yoda szomorúan mordult, a boxer dühösen mordult. Yoda rámnézett: “Itt vagy, gazdi?” Miután meggyőződött róla, hogy ott vagyok a póráz másik végén, éktelen csaholásba kezdett. A boxer se maradt adósa, félig ki is bújt a rácsok között. Yoda visszafeleselt valamit kutyául. A boxer nekiugrott a kerítésnek, ami megremegett. A nagykutya ugatása elnyomta Yoda éles visító ugatását. Ekkor láttam meg a kerítés végén a kisebb lyukat. Yoda, bízva jelenlétemben, megpróbált bemászni, hogy széttépje a boxert. Nem engedtem. A boxer közben megpróbált kijönni. Yoda válogatott sértésekkel árasztotta el a másik kutyát. Próbáltam elhúzni, de kimerevítette póklábait, daruval se lehetett volna elmozdítani. A másik eb közben átpréselte a fejét a lyukon. Eluntam a kutyakomédiát és rászóltam Yodára:
- Gyere, mielőtt még kijön!
Yoda értette a dolgot és lelkesen vágtázni kezdett velem. Farkánál csak a füle lobogott jobban. Határtalanul élvezte a dolgot.
Én is. Meg kell tanulnom, hogy szokatlan körülmények között is nyugodt maradjak.

Nincsenek megjegyzések: