2008. május 6., kedd

Megint töltött paradicsom


Stuffed tomatoes
Originally uploaded by ribizlifozelek

Gyorsan kellett valamit csinálni. A döglött állatot tartalmazó ételt könnyebb volt elkészíteni: “amerikai” módra, gyorsat főztem gyorsan. Azaz nem is főztem.
A dolog a következőképpen ment végbe: fogtam a gyorsrizst és 10 percre betettem a mikróba. Közben kinyitottam a zöldborsókonzervet és kivettem a mélyhűtőből a mamutkeménységűre fagyott rántottpulykafalatkákat. Amint letelt a tíz perc, kiszedtem a rizst a zacsiból és ráöntöttem a zöldborsót. Í gy keletkezett a rizibizi. Három percre bedobtam a falatkákat a mikrohullámúba. A rizibizit megszórtam reszeltsajttal, majd tálaltam az ebédet.
A vega cucc közben a sütőben készült: két paradicsomnak levágtam a fejét és kikapartam a belét kiskanállal. A paradicsomon elvégzett abortusz végtermékét egy serpenyőbe kanalaztam, megszórtam oreganóval, belekevertem egy tojást és mielőtt megszilárdult volna, visszakanalaztam a pariba, aztán 400 F fokra betettem a sütőbe 20 percre. Jobbnak tűnt, amint amikor saját magát töltöttem vissza a paradicsomba.
Senki se merte azt mondani, hogy nem jó, mert nálam volt a nagykés.

Nincsenek megjegyzések: