2008. június 3., kedd

BKV - Kultursokk II


San Francisco
Originally uploaded by ribizlifozelek

Par honapig Magyarorszagon leszunkk. Ez alatt az ido alatt Utah helyett arrol irunk, milyen itthon. Mi tetszik es mi nem. Mi lepett meg es mi nem. Tudom, Kelet-Europa alapszabalya, semmin sem szabad meglepodni, es mindent el kell fogadni ugy, ahogy az Uristen megteremtette es/vagy a Turul kitojta, de akkor is fenn szeretnem tartani magunknak a morgashoz valo jogot.


A kulonbozo hazai hireket, blogokat olvasva az a benyomasom tamadt, hogy a BKV ellenorok egy vadallatok. Koszones helyett lekopik a tisztesseges utast, aztan bicskaval megnyuzzak es egyenkent huzgaljak ki a fogait, majd fogokval fosztjak meg elsodleges nemi szerveitol. Ehhez ugyan felajanlanak erzestelenitest, de azt is oda adjak, meghozza fel meteres, rozsdas tuvel.

Aggodva is pislogtam a kallerokra a Deakon. Ram neztek. Megigazitottam a kezemben az ernyom, ha tamadnak, bedugom a fenekukbe es kihuzom a szajukon. (Forditva ez nem annyira higenikus.) A frissen vett berlet (8250 HUF) is a kezemben volt. Azzal huztam volna ki a szajukbol a nyelenel fogva az ernyot.

Ram neztek. Lapos, hullopislogasuk volt. Harman voltak.

- Jonapot kivanok - mondtak.
- Jonapot - feleltem es elokeszitettem a berletet. Meg fel sem emeltem, amikor ismet megszolaltak.
- Kellemes utazast es tovabbi jo hetveget.

4 megjegyzés:

Emese írta...

Én trenírozom őket minden reggel és délután. Eleinte nem mindig akartak köszönni, de már egészen megszokták, néha tényleg előre is köszönnek/megköszönnek. Határozottan fejlődőképesek.

Peter Barabas írta...

Lesz ez még így se :)

Névtelen írta...

sztem ne bízd el magad:)

ribizlifozelek írta...

Emese, jol idomitottad oket!

Barabas :)

e, nem bizom. Sot. De azert kellemes volt.