2008. június 28., szombat

Reggeli sikoly


Paty
Originally uploaded by ribizlifozelek

Vasárnap reggel viszonylag korán keltem, el akartam vinni Yodát egy jó hosszú reggeli sétára.
Vasárnap reggel hatkor még a Budapest környéki falvak is csendesek. A séta első részében még más kutyákkal sem találkoztunk, csak a madarak üvöltöztek emelt hangon egymással.
Béke volt, nyugalom, reggel.
Yoda boldogan szaglászott, szaladgált.
Jó húsz perc után találkoztunk az első Homo Sapienssel. Egy hölgy locsolgatott virágokat az erkélyen.
- Jóreggelt!
- Jóreggelt!
Ennyiben maradtunk és sétáltunk tovább. Negyed óra múlva újabb emberi lénybe botlottunk
Egy nagy kopasz férfi állt ki Audijával a kertből.
- Jóreggelt kivánok! - köszöntöttem.
- Jóreggelt és legyen kellemes napja! - felelte.
(Lehet, a magyar Tony Sopranóval találkoztam?)
Bandukoltunk tovább, Yoda találkozott kedvenc haverjával, egy mókushangokat hallató pici fehér kutyával.
Közben újabb ember tünt fel szemből, egy fehér ruhába öltözött lány. Fura volt az alvó falu környékén a hófehérbe öltözött lány. Mintha egy UFO-ból szállt volna ki.
- Jóreggelt!
Semmi választ. Csak ment előre. Tovább mentem, pár lépést tehettem csak meg, amikor éles sikolyt hallottam.
A Hófehérke sikoltott. Hátranéztem, zavartan rámnézett és szó nélkül ment tovább.
Mi is.

Nincsenek megjegyzések: