2008. június 28., szombat

Bérlet


Stadionok Metro Station
Originally uploaded by ribizlifozelek

Megvettem idei második bérletemet.
A Homáron és a sajtóban horrortörténetek keringenek arról, hogy a pénztárosok megröviditik az utasokat és alig jobbak, mint a pesti népnyelvben csak orkoknak becézett ellenőrök.
A sajtónak rég nem hiszek, napok óta azt olvasom nyomtatott és elektronikus médiában, hallom a rádióban, hogy a meggy mindenütt 500 Ft. Kiloja persze. Ehhez képest az elmúlt napokban 300 volt a legdrágább, amit láttam. Ma a Csarnokban meg 160-at kértek valamiért, ami piros volt és gömbölyű (meggy vagy cseresznye).
Tehát, megvettem a bérletet, eltettem és elindultam. Pár pillanat múlva valaki megérintett hátulról és lihegett. Megijedtem: részeg szórólaposztók támadására számitottam, de a bérletpénztáros volt:
- Elnézést, rossz időpontot bélyegeztem a bérletére.
Visszametünk a kuckójába, megkaptam a jó szelvényt. Az élet szép.

Nincsenek megjegyzések: