2008. június 23., hétfő

Világvége


Barns
Originally uploaded by ribizlifozelek

A pokoli melegre való tekintettel elmentem a sarki boltba. Azaz inkább le. (Nem a képen látható CBA-ba mentem, hanem a pátyiba. De arról nincs fotóm.)
Szóval, lementem a nem a képen látható CBA-ba és málnaszörpöt akartam venni. A régi málnaszőrmárkákat nem találtam. Nem jöttem zavarba, bodza szörpre gondoltam. Összefutott a számban a nyál. Bodzaszörp. Hideg. Finom.
Keresni kezdtem a bodzaszörpöt. Nem találtam. Megkértem egy dolgozót, aki készségesen keresett nekem bodzaszörpöt. De nem talált. Egy üveggel sem.
Szerencsém volt, mert ugyanő azért megtalálta nekem az utolsó doboz félliteres joghurotot.
Kaprot nem talált. Az egész boltban nem volt kapor. Se száritva, se konzevben, se dobozban se zölden.
Hová jutottunk?

3 megjegyzés:

Ziebi írta...

És kakaóscsiga volt-e ?:)

ribizlifozelek írta...

Ize, nem tudom... Nem neztem.

ribizlifozelek írta...

Viszont most nem volt kapor.