2008. október 2., csütörtök

Eurokrata ebéd


Visitor's pass
Originally uploaded by ribizlifozelek

Imádok kukkolni. Nem kukkoldában, hanem utcán, házakban, menzákon. Kiváncsi vagyok arra, ki mit eszik. Arra is kiváncsi voltam, milyen az eurokraták menzája.

Jelentem, nagyon jó.

Eleve a kilátás csodás volt a 15. emeletről.

i

A belépés érdekes volt. Meghivóm, aki felelősséget is vállaltértem, bekörmölte nevem és adataimat egy könyve, kaptam egy ragacsot az ingemre (lásd fotó), aztán mehettem is.

A menza kellemes, kultúrált, de hát mit is várnánk a birodalom szivétől. Az ételek nagyon jók voltak. Lazac, bélszin, megfelelően elkészitve, tálalva. Jó áron. (Lazac, bélszin, köretek, joghurt, süti, italok 15 pénz.)

A WC-t viszont festették. Nincs nekem szerencsém itt a mellékhelyiségekkel.

Nincsenek megjegyzések: