2007. december 17., hétfő

Töltött paradicsom


Stuffed Tomatoes
Originally uploaded by ribizlifozelek

Tudom, konyhában semmi se undorító, viszont olvastam egy receptet, ami eleve úgy kezdődött, hogy gyűjtsünk sok-sok tojáshéjat, töltsük meg ket fasírttal, tegyük levesbe és együk ki belőle kézzel.
Inkább egy valamivel szalonképesebb megoldást választottam: paradicsomot töltöttem. Első lépésként levágtam a paradicsom helyesebbik fejét, majd kiskanállal kikapartam a belsejét, amit egy forró serpenyőbe tettem, megszórtam oreganóval, petrezselyemmel és pici cukorral, majd, visszatöltöttem a pariba.
A sütőt előmelegítettem 180 fokra, ide tettem be a parit tíz percre. Aztán kivettem és beletöltöttem egy összekevert tojást, majd 20 percre megint visszatettem sülni.Nagyon finom lett, csak legközelebb borst is kell rátenni.
És még csak undorító se volt!

Nincsenek megjegyzések: