2008. december 19., péntek

A malac nyugdíjba megy


Macho
Originally uploaded by ribizlifozelek

A malac Boston óta költözködött velünk. Bostonba Budapestről érkezett egy bőrőnd mélyén, két ablakpárna társaságában. Egy hétre mentem haza egy sűrgős munka miatt, nem vittem semmit, csak egy hátizsákot egy Palm-mal és váltóruhával. Budapesten már az otthoni ruháimat hordtam.

Visszafele hoztam egy bőröndöt, hogy legyen hova tenni az ablakpárnákat. Az ablakpárnák mellett volt a malac és egy nagy, terpesztő Mikulás. Ez volt az első és eddig egyetlen alkalom, hogy Amerikába belépéskor átvilágították a bőröndömet és megnézték, hozok-e magammal tiltott mezőgazdasági terméket, például egy fél disznót.

- Tudja, hogy üres a bőröndje? - kérdezte a finánc döbbenten.
- Nyissa ki kérem - a füstölt fél disznókkal teli bőröndnél csak az üres bőrönd lehet gyanusabb.
Kinyitottam és az agrárellenőr szembetalálta magát a Mikulással:

Cambridge

Ekkor hoztam a malacot is.
A malac lefekvés előtt bebújt ágyunkba és a hideg bostoni éjszakákon hosszan melengette azt, hogy ne kelljen fagyos takarók között vacognunk.

Northfieldbe is jött, de ott jórészt pihent. A northfieldi lakás kíváló volt, több száz mókus mentett meg a fagyhaláltól.

Squirrel at my window

Utahban a malac ismét hasznossá tette magát. Lefekvés előtt megtöltötte magát forróvízzel és melengette az ágyat.

Aztán tegnap bekövetkezett a katasztrófa. A malac inkontinens lett. Lefekvéskor az ágy ismét meleg volt, de vizes is. Jókora tócsa terjesztette a meghitt meleget szét a matracban, takarókban.

Szomorú szívvel nyugdíjaztuk a malacot és átvonultunk a kisszobába aludni.

2 megjegyzés:

Peter Barabas írta...

Hát sajnos ez a korral jár... :)

ribizlifozelek írta...

Kiderult, en voltam a hunyo, nem huztam meg elegge a malac dugojat.

Vege a kenyszernyugdijazasnak!