2007. november 9., péntek

Guberálok


Public Library
Originally uploaded by ribizlifozelek

Ma guberáltam. Délőtt elmentem Yodával a könyvtárba. Mielőtt beültünk volna az autóba, sétáltunk egy kicsit, hadd mozogjon az eb. Aztán kinyitottam a kocsiajtót, Yoda meg egyből bepattant. Tisztára olyan, mint egy nő a kocsisorról, meglát egy kinyiló kocsiajtót és hopp, már benn is van.
Yoda elhelyezkedett a két első ülés közötti padon – ezért is jó ez a Ford, elől folyamatos az ülés, a kutya kényelmesen elhelyezkedhet.
A könyvtár mélygarázsa nagyon kellemes volt, eleve, egy órára ingyenes volt benne parkolni, hanem még hely is bőven akadt mindenfele; nem voltak szűkkeblűek a tervezők. Beugrottam a liftbe, beszaladtam a könyvtárba, kivettem pár könyvet, liftbe vissza, kutyához be. Nem tartott tíz percnél tovább, Yoda mégis nagyon lelkes volt.
Otthon leparkoltam és elhatároztam, megyek még egy kört a kutyával. Lásson még egy kis világot. Botor fővel vittem magammal a könyveket. A távolabbi sarkon aztán megláttam pár kidobott holmit, köztük egy kisasztalt. Éjjeliszekrény félét. Tetszett, elindultam hát hazafele. Yodát ekkor szólította a természet és egy takaros rakatot rittyentett,azaz rottyantott egy ház elé. Előkaptam a zacsit, de összeszedni mindazt, amit az eb elhagyott úgy, hogy közben van nálam egy kupac könyv, kezemben egy póráz, aminek a végén egy (el) igyekvő kutya, nem volt könnyű feladat
Nagy nehezen a zacskóba került mindaz, ami a kutyából a fűre jutott, közben valahogy lecsúszott a kezemről a póráz. Csak azt vettem észre, hogy a kutya messzebb van, mint lehetne.Rászoltam, mire megvárt..
Hazasiettünk. Otthon letettem a könyveket a lakásban, beültettem a kutyát az autóba és mentem guberálni. Bostonban már gyűjtöttem CD-állvány, most éjjeliszekrényt zsákmányoltam. Otthon valahogy beóvakodtam a lakásba, óvatosan egyensúlyozva a kutyát és a szekrényt. Ez utóbbit alaposan lemostam, majd elégedetten szemléltem munkám eredményét.

DSCF9854

Nincsenek megjegyzések: