2007. november 2., péntek

Sportos könyvtár


Public Library
Originally uploaded by ribizlifozelek

Tegnapelőtt elvittem a kutyát művelődni. Yoda inkább a kocsiban várt meg: nem nagyon szeret könyvtárba jáni, talán mert 1000 év alatt se tanult meg tisztességen angolul beszélni.
Leparkoltam a könyvtár mellett. Mentem, hogy bedobáljam az aprót a parkolóórába, persze pont rossz volt. Átálltam pár hellyel arrébb: üres volt az utca. Ez az óra működött. Apróm persze alig volt. Feltúrtam az autót, zsebeimet, mire találtam 30 centet.
Bedobáltam őket az órába, miközben Yoda aggódva nézett az autóból. 18 perc. Gondoltam, elég lesz: rohantam befele a kiránduló kisiskolásokat kerülgetve. (Ahogy visszanéztem az ajtóból, láttam, nem osztálykirándulást látok, csak a Mormon Anya mozdult ki egy kicsit otthonról.)


Public Library


Végigszáguldottam a folyósón, bedobtam a visszaadó dobozba a könyveket és szaladtam fel a negyedikre. 14 perc. Pillanatok alatt megvolt az első könyv (11 perc), aztán a harmadikon beütött a krach: amit kiírtam, nem volt. Gyorsan felkaptam egy másikat, aminek címében szerepelt a "kutya" szó, aztán jött a második emelet (9 perc). Felkaptam két könyvet és máris a földszinten voltam (7 perc). Beszkenneltem a kártyám és kezdtem végighúzni a könyveket. Persze a gép a kutyakönyvet nem ismerte fel elsőre, csak harmadjára. (3 perc). A gép kinyomtatta, mi van nálam, én meg vágtattam kifele (2 perc). A sprint után lihegve értem Yodához. Még egy percem volt.
Nagyon büszke voltam magamra, mindaddig, amíg a könyvtár honlapján el nem olvastam, hogy a mélygarázsuk a tagoknak az első órában ingyenes.

Nincsenek megjegyzések: