2007. december 20., csütörtök

Gyors reggeli bomba


DSCF0113
Originally uploaded by ribizlifozelek

Elaludtunk. Szégyentelenül és nagyon. Szerencsére nem kellett menni sehova - nekünk. Yodával más volt a helyzet, Yodának mennie kellett. Ki.
Elvileg Yoda gond nélkül elvan este 10-től reggel 9-ig, de olyankor már úgymond összeszorított lábakkal ténfereg és néz. A következő fázisban elkezd nyüsszögni. A soronkövetkező fázist nem tudom, mert addig még nem jutottunk el, addigra mindig kiértünk az utcára. Nem is szeretném megtudni, mi az, maradjunk annyiban. Az már állatkínzás - vagy felmosás.
Kisiettünk Yodával, szinte hallottuk a kutya megkönnyebbült sóhaját, amint veresnyt locsolt a még mindig működő öntözővel.
Otthon gyorsan csináltunk egy kis reggelit. Egy jénai aljára vékony sajtszeleteket tettem, ráütöttem egy tojást, beszórtam reszelt sajttal és oreganóval, lefedtem fóliával és pár percre betettem a mikróba. Amikor elkészült, szórtam rá egy kis pirospaprikát. Szükség esetén még egy kis sonkával is fel lehet dobni.
Yoda is szereti.

Nincsenek megjegyzések: