2011. szeptember 9., péntek

Intermezzo - Apróságok

Budapest

Lejárt a bérletem, mára kellett egy jegy. A nálam levô három jegyet odaadtam pár elveszett lengyel turistának.

Megálltam a trafiknál:

- Egy villamosjegyet kérek - a trafikos régi motoros lehetett, mert értette, mit akarok.

- 320.

- Tessék - nyújtottam át az elôre kikészített ezrest.

- Tudna aprót adni?

Kotorászni kezdtem hátizsákom mélyén. 10 korona (cseh). Nem jó. Egy euró. Nem jó. Kétezer líra. (De régi ez a hátizsák!) Szappan (?!) Kiemelô filc. Kétforintos. Huszas.

Büszkén nyújtottam át a húszforintost a trafikosnak, aki zavarba jött.

- Izé, én 320 forintnyi apróra gondoltam. 

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

A sztori jó.10 pont.
De.
Aki nagylelküen lengyel turistáknak 960-at ajándékoz az a magyar trafikosnak is adhat 680-t?Vagy???
Na jöhet a zuhany a ribizli rajongóktól!1,2,3,most rajta

ribizlifozelek írta...

Nevtelen, en is gondolkodtam rajta, de a Polak, Węgier, dwa bratanki, i do szabli, i do szklanki mondasnak nincs olyan megfeleloje, hogy Ribizli, trafikos: ket jobarat, egyutt issza a borat.

Emelett a trafikos dolgozott, miert jutalmazzam meg busas borravaloval azert, amiert nem dolgozott jol?

Névtelen írta...

Újra 10-es

Unknown írta...

:)))