2011. szeptember 20., kedd

Oszi

Oszi

- Valami van az ablakban!

- Csak Oszi - nyugtattak meg.

Yoda döbbenten morgott.

- Oszi? - kérdeztem - Egy Oszi, egy Oszkár mászkál a hálószobaablakunkban?

- Nem Oszi. OC.

Ekkor már semmit sem értettem. A jet lag erősebb volt kombinációs készségemnél és látszott, Yoda is hasonló problémákkal küzd.

- Néha kaparássza a szunyoghálót. Ilyenkor le kell locsolni. Főleg, mert élesek a karmai.

Egyetértettem. Mi sem természetesebb, ha Oszi leselkedik a hálószobaablakban és kaparássza a szunyoghálót, le kell locsolni. Mert élesek a karmai.

- Ki az az Oszi?

- Nem ki. Mi. Nem Oszi. OC. Outdoor Cat.

Agyam zárlatos lett az információözöntől, fülemre húztam a takarót és próbáltam harcolni a jet lag ellen. Yoda követte példámat és úgy döntött, ha orrát a fenekébe dugja, akkor nincs macska az ablakban.