2011. szeptember 18., vasárnap

Yodüsszeia - Megérkezés

Salt Lake City

Azt hittem, rosszul látok. Reggeli háromharminc csak időutazásos sci-fi-ben létezik, abban is csak akkor, amikor a zseniális őrült tudós sátáni kacajjal ekkorra küldi vissza ellenségét az időben.

De háromharminc volt. Vagy inkább fél négy. Az sokkal többnek látszik.

Felkeltem és a szálloda kávéfőzőjén csináltam magamnak egy mogyorós kávét (Starbucks). Papírpohárba töltöttem (monogrammos), majd fejemre öntöttem egy csomó hideg vizet. Nem ébredtem fel és nem lett hirtelen hat óra sem.

De a telefon megcsörrent.

A taxitársaság volt, azért telefonáltak, nehogy elaludjak. Ez a veszély nem fenyegetett - amíg folyamatosan ömlött a hideg víz a fejemre.

- Ha sokáig így utazom, teljesen leszokom az alvásról - morfondíroztam, miközben Yodával és a bőröndökkel elindultam lefele. Mire leértem, eszembe jutott, hogy fennhagytam a kávém.

Visszamentem a kávéért, majd újraindítottam a reggelt.

Három ötven volt.

A taxis udvariasan kihajtotta a kávétartót az autóban, majd téptünk a reptérre. Ekkor esett le, hogy ugyanaz az ember visz ki, aki este behozott.

- Hány órás a műszak? - kérdeztem.

- Amíg van munka! - felelte önérzetesen én meg rémülten képzeltem el a többezer New York-i taxist, amint megállás nélkül csak mennek, mennek és mennek, amíg szét nem esik alattuk az autó.

Ötkor JFK Delta terminálja is kihalt volt.

Pillanatok alatt becsekkoltam, majd elindultunk sétálni. Bejártuk kedvenc reptéri pisilőhelyeinket és megfigyeltük, hogy a személyzet nagy része keresztrejtvényt és sodukut fejt.

Kevéssel hat után besétáltunk a kapuhoz. Ott láttam, hogy a járat korábban indul. Ilyen se történt még velem és a Deltával. A gép tizenöt perccel korábban indult és majdnem egy órával korábban érkezett.

Ennek ellenére leszállás után csak annyit mondtam:

- Legközelebb hajóval megyek.

Yoda erre csak pisilt egyet.

7 megjegyzés:

Boston2 írta...

Örülök, hogy végre szerencsésen hazaértetek!

Én már gondolkodtam azon, hogy a majdani visszaköltözést talán hajóval kéne megoldanom... attól tartok, elég sok csomagom lesz. És még úgyse hajóztam... :)

Christine írta...

Szerintem lehet úszva és gyalog egyszerűbb lett volna. :-)) De azért jó hogy végül nagyobb baj nélkül haza értetek!

P_anka írta...

Olvasni jó volt, de örülök, hogy végül szerencsésen megérkeztetek :)

Globalgrover (Orsi) írta...

nem semmi tortura volt ez..... meg olvasni is szornyu volt nem hogy atelni....

monika76 írta...

Nagyon izgalmas volt végigkövetni a Yodüsszeiát. Kedves Ribizlifőzelék te gondolom nem annyira, de a férjem és én remekül mulattunk a bejegyzéseken és végig drukkoltunk. Yoda a csúcs!

Jó Sir Robin a bátor írta...

Hát megvolt a vándorlás rendesen.. velkám hóm :)

ribizlifozelek írta...

Boston2, en nem probaltam, de tudom, hogy egyes teherhajokon vannak utaskabinok is. Olcsobb, mint egy rendes oceanjaro es azt hiszem, nincs sulykorlatozas.

Christine, P_anka, Boston2, Orsi, monika76, Sir Robin, koszonjuk!