2011. október 10., hétfő

Csekk

PO boxes

A biztosítónk kiküldött mindenféle orvosi kezelésről egy csekket. Az önrész ebben az esetben 0.00$ volt.

Azaz nulla dollár és nulla cent.

Ez az összeg rajta volt a mellékelt csekken is, amit fel kellett adni a biztosítónak. Mivel jó adósnak tartjuk magunkat, akkurátusan kitöltöttük a névre szóló csekk fizetési információkat tartalmazó részét. Beírtuk a bankkártyaadatokat, majd az egészet betettük egy borítékba, bélyeget nyaltunk rá és postára adtuk.

Most kiváncsian lessük, a biztosító ráterhel-e nulla dollár nulla centet a számlára.

6 megjegyzés:

Boston2 írta...

Nem teljesen értem.
Ha egyszer nulla, miért kell feladni???

Unknown írta...

Á, nálatok is vannak ilyen okosságok? Itt is kiküldik, hogy 0 euro adót kell fizetnem, sőt a lányoknak is kiküldik minden évben. Meg a banktól, meg hol innen, hol onnan jönnek a nulláról szóló igazolások. Mondjuk: Ok, nyugtáztuk, most mit csináljunk vele? Itt is, ott is van fejetlenség! Meg pénz, meg felesleges papir, meg stb. stb. stb.

GlobalGrover írta...

en nem szoktam nullat feladani. szerintem az csak tajekoztato jelleggel lett kikuldve....

Névtelen írta...

Hát, az elszámolás az más, mint a fizetendő csekk. Tekintve, hogy 0 dollárról szól, es hogy valoszínűleg van egy megfelelő rubrika, hogy fizetve, szerintem semmi hátránya nincs annak, hogy visszaküldje az ember.

Parmezán írta...

Hát én a nulla összegű adó be nem fizetésével nagyon megjártam. Több évvel később derült ki, hogy azzal hogy nem küldtem vissza a nullás adópapírt, adó nem fizetővé váltam, és több mint 10000 dollár adóhátralékot követeltek rajtam. Nem volt semmi míg sikerült kimagyarázni magam. Szóval én az ilyen nullás csekkeket azóta befizetem.

ribizlifozelek írta...

En felek a burokrataktol.
Ha kepesek kiallitani egy csekket nullarol, akkor azt jobb feladni.

Remelem, felfedeznek benne egy csepp humort is :)