2011. október 25., kedd

Fel-le

SLC

- Vadászszezon van - közölte a hölgy a City Creek felső bejáratánál.

- Nem vagyok szarvas - feleltem és indultam volna fel Yodával a hegyekbe. Az volt a terv, hogy kihasználjuk a 25 fokot, a vénasszonyok nyarát és felgyalogolunk a City Creek mentén.

Salt Lake City

- Nem megyek - közölte Yoda.

- Gyere.

- Nem. Ott már voltunk.

Ezzel nem lehetett vitatkozni, így elindultunk a City Creek völgyében lefele.

- Nem megyek - közölte Yoda - Ott már voltunk.

City Creek

Azt hittem, Yoda nem szereti a vénasszonyokat, meg a nyarukat, de szerencsére valóban arról volt szó, hogy a Mester járt utat akart elhagyni a járatlanért. A régi országúttal párhuzamosan mentünk vissza a város fele. A kilátás innen is szép volt.

A utahi parlament minden irányból mutatós.

Utah State Capitol

Yoda egy keskeny ösvényen megpróbált leereszkedni a völgybe, de ismételten felhívtam a figyelmét a tényre, hogy nem vagyunk se szarvasok, se ejtőernyősök, így továbbbandukoltunk.

Avenues

Futók köszöngettek, sétálók mosolyogtak, mindenki boldog volt, kedves és mindenki élvezte a napsütést és a meleget. Gyorsan beértünk a városba. Egy keskeny lépcsőn leereszkedtünk a City Creek szűk völgyébe, a Memorial Grove-ba.

DSCF8598

Innen visszafordultam volna, de a napsütésben rám az art deco domborművek, Yodára pedig a szinesedő fák gyakoroltak leküzdhetetlen vonzást.

Memorial Grove

Furcsa volt egy falusias, régi utcát találni itt, pár lépésre a Templomtól és a város közepétől.

Salt Lake City

Kikapaszkodtunk a völgyből a parlament fele és a szurdok másik oldalán indultunk vissza.

Elected Can I Be?

Barátságos futók, kerékpárosok köszöngettek. Azt hiszem, több ismeretlen mosolygott rám és én több ismeretlenre mosolygtam rá, mint most nyáron Budapesten.

Szemből a seriff érkezett egy böhömnagy batárral, lelassított, hogy ne terítsen minket be porral, és kedvesen integetett.

DSCF8620

Tíz kilométert mentünk.
Tökéletes délelőtt volt, igaz, nem láttunk se vadászt, se szarvast.

City Creek Canyon

4 megjegyzés:

Globalgrover írta...

az a parlamenti epulet a washington dc-i U.S. Capitol Bldg mintajara lett epitve? nagyon hasonlit...

ribizlifozelek írta...

Globargrover, annyira, hogy meg a Legally Blond-ot is itt forgattak :)

Boston2 írta...

Szép lehet, mindig irigyellek ezekért a sétákért.

Főleg mikor közben levelezek egy ablaktalan irodából, mert hiányos és ellentmondásos a specifikáció az új projekthez, amit 22 pontban soroltam fel.
Igaz, másfél-két óránként kimegyek kicsit nyújtózni és a parkoló előtt szépen csillog a holtág vize és itt is színesednek a fák... :)

Globalgrover írta...

akkor jol lattam :-))))) nagyon szeretem a U.S. Capitol epuletet.