2011. október 20., csütörtök

Yoda tanul

Neighbor's Watch

Miaúúúú - mondta Oszi és körme szinuszgörbét rajzolt volna a szunyoghálóba, de ekkor rutinos mozdulattal felemeltem az asztal alól a kulacsot, Oszi pedig meg se várta, hogy felálljak az asztaltól, már ugrott is le.

Aztán visszaszolt:

Miaúúúúú.

Olyan panaszosan nyávogott, mintha egerek kínozták volna.

Oszi, éhes vagy?

Miaúúúúúúú.

Kitettem Oszinak egy marék bogyót.

Yoda érdeklődve nézte az eseményeket, láttam, jegyzetel.
Miközben este ellazulva pihentünk vacsora után, Yoda leült elénk és azt mondta:

Nyüüüüf.

Mi van Yoda?

Nyüüüüüüf.

Enni kérsz?

Nyüf-nyüf.

Bogyót?

Nyüüüüüüüüüfffffff - tiltakozott a Mester.

Finomságot?

NYÜFF.

Yoda megtanult Oszitól finomságot tarthálni. Miközben kitettem neki a heringes konzervet, szinte dorombolt.

Miután tisztára nyalogatta a tányért felnézett rám és elégedetten sóhajtott:

- Azért tud valamit az a macska.

Yoda

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Na, milyen ügyes! Bár az igazi az lett volna, ha nyávog, nem? :))) Cukipofa!

Globalgrover írta...

ez nagyon jo volt. meg most is mosolygok!! nagyon szeretem olvasni a bejegyzeseidet. a stilusod szuper. szolj mikor kaphato a konyved ...

orsi

Boston2 írta...

Aranyos történet volt, láttam magam előtt őket. A Mester ismét tanújelét adta felsőbbrendű szellemi képességeinek! :)

Christine írta...

Mindig lehet tanulni valamit. :-))