2011. október 8., szombat

Garázsfelújítás

Teremfoci-palya

A garázs nagy. Igazából a garázs az akkora, hogy egy kisebb bangladesi falu kényelmesen ellakhatna benne.

Amikor megvettük a házat, az iszonytató hodály patyolattiszta volt - valamiért még nem állt benne autó. Egy keréknyom nem sok, annyi se volt a betonon.

A tisztaságot meg akartuk őrizni, ezért - védőruhában - mindenféle maró anyaggal lekentük a padlót. A szerről csak annyit, hogy Magyarországon boltokban valószínűleg nem is árulnak ilyet és szerintem az elfekvő első világháborús mustárgázkészletekből gyártották. Vagy nem.

A maró anyag letakarította a padlót. Lehetett felkenni a következő réteget, amivel kiválóan tisztán tartható, mosható felületet kapunk.

A leírás szerint ettől csak halucinálni lehetett. Én semmit sem éreztem, ezért, amikor megkérdezték, hogy vagyok, csak az igazat mondhattam:

- Tökéletesen. Semmi bajom. Csak azt nem értem, hogy kerültek ide a lila elefántok.

Frissen festve

5 megjegyzés:

Christine írta...

És rendeltetés szerűen használjátok majd, vagy jó amerikai módra? :-))

Boston2 írta...

Mit meg nem adnék egy ilyenért... Micsoda műhelyem lehetne itt...

Unknown írta...

Hát, ez tényleg óriási, de jó nektek! Szegény Zafi mit meg nem adna ennek a feléért is! És mi lesz itt, kiadjátok rendezvényeket tartani? Ha már jól lehet takaritani, ugye! Vagy már nem fér el senki a lila elefántok mellett? :)))

GlobalGrover írta...

lehet sajat zebratok (lasd legujabb bejegyzesedet) amit itt tartotok :-)

mindenesetre tenyleg nagy luxus egy ekkora hely.

ribizlifozelek írta...

Azert jo, hogy van.

A merete errefele inkabb atlagosnak tunik.