2009. március 10., kedd

Almás sertés sajtmártásban


Pork with apple, sour cream and cheese
Originally uploaded by ribizlifozelek

Feltúrtam a mélyhűtő bugyrait, van-e benne valamilyen elfekvő hús. Volt. A legrégebbi egy jókora adag sertéshús volt, amiből eredetileg pörköltet akartam csinálni.

Volt ott egy adag marhahús is, amiből eredetileg szintén pörköltet csináltam volna. Úgy látszik, ez hagyomány, veszek egy csomó hús, amiből pörköltet csinálnék, aztán lesz belőle almás sertés sajtmártásban.

A húst forró vajban kisütöttem, sóztam, borsoztam. Amikor átsült, félretettem. A megmaradt vajban kisütöttem a felaprított almát és három percig sütöttem.

A három perc leteltével beletettem a röfit az almába és beletettem egy egész tábla krémsajtot. Pici borral fellocsoltam és 15 percig hagytam összeállni az ízeket.

Az almás sertés sokkal jobb volt, mint az almabuherálás.

3 megjegyzés:

Ziebi írta...

Március, az almák hónapja? :D

Névtelen írta...

Ezt kipróbálom a hétvégén :)

American adventure / Amerikai kaland írta...

Hmmm egyszerü és nagyszerü, én épp hasonlót müveltem intuitiv alapon pár hete csak cukkinivel és nagyon meglepödtem hogy milyen jó lett rögtön ugrott is némi rizs tetejére