2009. március 1., vasárnap

Larry H Miller


City Cemetery
Originally uploaded by ribizlifozelek

Tegnap volt Larry H Miller temetése.
Larry érdekes ember volt.

Fiatalon menő szoftballjátékos volt. A szoftball majdnem olyan, mint a baseball, csak egy kicsit más. A játék mellett Miller egyre jobban bedolgozta magát az autókereskedelembe. Egyre magasabbra került a ranglétrán és hamarosan saját üzletet nyitott. Pár év alatt az Egyesült Államok tizedik legnagyobb autókereskedője lett. Idővel vett tévétársaságot, kosárcsapatot. Ő lett a Utah Jazz tulajdonosa.
15000 fő befogadására alkalmas fedett sportarénát épített a csapatnak. 23 millióból épített gyakorlótelepet a rendőrségnek. Milliókat adott egyetemeknek, iskoláknak.

Nem volt egy elefántcsonttoronyba zárkózó ember. Ott üvöltött csapata minden meccsén rövidnadrágban a pálya szélén. Néha majdnem ölrement valamelyik feleselő játékosával. Mozijaiban első haragjában levetette a műsorról a Brokeback Mountain-t. Aztán nyilvánosan bocsánatot kért emiatt.

Sok karót nyelt, a nyilvánosságtól elzárkózó milliárdos vagy sznob úgy gondolhatja, hogy közönséges volt.

Szerintem ember volt, minden hibájával, erényével.

7 megjegyzés:

Ziebi írta...

Én annyira bírom itt, hogy ha valakinek annyi pénze van hogy nem tudja mihez kezdjen vele akkor mégis csak tudja mihez kezdjen vele, ad a gyerekeknek, a rendőrségnek, a közösségnek, épít kórházat, hidat, amit csak akar.

Azt várom hogy valamelyikük vesz nekem egy állatfarmot. Remélem olvassák a blogodat. :)

Névtelen írta...

hát a leírás alapján valóban közönséges volt. ez engem különösebben nem is foglalkoztatna, de az, hogy cenzúrázza a buzifilmet, már sokkal inkább.

ribizlifozelek írta...

Nekem sokkal jobban tetszik, mint a karotnyelt magyar kollegai.
El tudod kepzelni valakitol az otthoni felso X-bol, hogy bocsanatot ker?

ribizlifozelek írta...

Nekem sokkal jobban tetszik, mint a karotnyelt magyar kollegai.

El tudod kepzelni valakitol az otthoni felso X-bol, hogy nyilvanosan bocsanatot ker?

Névtelen írta...

el tudom képzelni. szoktak is, mikor valaki nagy hülyeséget mond, és csak utána jön rá.

ribizlifozelek írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
ribizlifozelek írta...

Akkor valtoznak, akiket en ismertem es lattam nem igazan ilyenek voltak.

A haza sajtoban meg nem nagyon futottam bele ilyesmibe.