2009. március 17., kedd

Zabpehely


Oatmeal
Originally uploaded by ribizlifozelek

Időnként a hagyományos amerikai reggelit felváltjuk modern amerikai reggelivel. Zabpelyhet eszünk.

Számomra a pehely sokáig édes szó volt, olyan képzetet keltett, mint ami könnyű, törékeny, hideg és finom - mint egy hópehely. Innen látni, hogy hópelyhet se nagyon ettem.

A zabpehely nekem annyira ízlik, hogy más dolgokkal próbálom elnyomni az ízét. Eperrel és banánnal például kifejezetten ízletes, ha maga a zabpehely ott felejtődik a banán és az eper alatt.

Zabpehely fogyasztásakor éhségünk hirtelen elillan, koleszterinszintünk csökken, életkilátásaink javulnak, mindaddig, amíg két-három óra múlva fel nem szívódik a reggeli és ekkor hirtelen űr támad a hasunkban és közel kerülünk az éhhalálhoz.

Hasonlóan járunk, ha csokis müzlit eszünk, de mennyivel édesebb, finomabb és vidámabb ez a csemege!

SMILE!

3 megjegyzés:

Cinkapanka . . . írta...

A zabpehely is fonom csak össze kell keverni egy kis lekvárral! :)

Névtelen írta...

én ma elhatároztam, hogy nekiállok az almaecet diétának (sok nyers zöldség, valamennyi fehérje, de ma ettem üres rízst, de tudom, hogy az egyetlen hatásos módszer a koplalás lenne), szóval írhatnál vmi csábítót az almaecetről :)

Névtelen írta...

Fúú,mit nem adnék,ha ehetnék reggelire zabpelyhet.Sajnos tejcukor érzékeny vagyok.Tej nélkül meg nem ér sokat a zabpehely... Vivi