2009. szeptember 8., kedd

Debrecenbe kéne menni


Debrecen
Originally uploaded by ribizlifozelek

Kéne... de nem olyan egyszerű.

Nekem sok külföldi ismerősőm mondta, hogy Budapest és általában Magyarország nagyon rosszul van kitáblázva. Az utazónak tudnia kell, hova megy, mert a táblák nem vagy csak alig segítenek.

Hittem is meg nem is.

DSCF1496

Itthon valahogy mindig és mindenhova könnyedén odataláltam - mert tudtam az utat. Megpróbáltam úgy tenni, mint aki nem tudja - egyből nehezebb lett.

Aztán el kellett menni Debrecenbe.

Debrecen

A központot céloztuk meg.

Hiba volt.

A Debrecent körülölelő autópályáról egy tábla sem jelölte a központot.

Tudom, a helybeliek ezt mind tudják. (Ezért is felesleges irányjelzőt használni, mindenki mindenkit ismer és tudja, hogy hova megy.) Azt is tudom, hogy Debrecen nem egy bonyolult város. De azért jól esett volna egy földi jel: KÖZPONT ARRA!

Debrecen

4 megjegyzés:

Ypszi írta...

Izé, direkt van fenn két Debrecen kép? Nem kötekedés, csak érdeklődöm, nem megszokott :)

ribizlifozelek írta...

Ypszi, koszi! En voltam bena (es almos).

Ypszi írta...

Akkorjó:) csak feltűnt, hogy eddig még nem tűnt fel :)

ribizlifozelek írta...

Orulok neki!