2009. szeptember 15., kedd

Megint a szörp


Páty
Originally uploaded by ribizlifozelek

Júniusban vettem volna szörpöt a pátyi CBA-ban.

Szörp volt, csak nem annyiért adták, ami rá volt írva. Pár forinttal többet kértek érte és hiába mondtam, az olcsóbb árcédulát kell figyelembevenni, csak drágábban akarták adni.

Beírtam a panaszkönyvbe. Gondoltam, ezzel nagyjából annyit érek, mintha borsókat szórnék a falra. De azért szépen leírtam mi történt.

Másfél hete kaptam egy levelet, amiben elnézést kértek és elmondták, ne felejtsem el legközelebb, hogy a törvény kötelezi a céget, hogy az árura ragasztott alacsonyabb árat alkalmazza.

Elgondolkodtam.
Ott álltam a pátyi CBA közepén. Körülöttem morcos eladók és morcosabb boltvezető. A pulton a szörp, amin rajta van a régi ár (865), a cimke AKCIÓ és az új árcédula, 905.

És hiába mondom, hogy nekik olcsóbban kell adni, nem adják.

Ismét azt éreztem, bebizonyosodott, két Magyarország van. Egy elméleti, ahol tilos a dohányzás a vonaton, ahol vigyáznak a műemlékekre, ahol betartják a törvényt és egy másik, ahol a gyakorlatban semmi sem így történik.

One way street

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

S muszáj volt megvenni????

ribizlifozelek írta...

Nem vettem meg. Meg a mellette vasarolt 3 zsomlet es 20 deka felvagottat is otthagytam.

sashimi írta...

Nevtelen: mibol gondolod, h megvette????