2009. szeptember 27., vasárnap

Őszi szinek - Alpine Scenic Loop

Originally uploaded by ribizlifozelek

Elmentünk kirándulni.

Ugyanoda mentünk, ahol próbakempingeztünk volna Yodával. Akkor a kempingek tele voltak és az út jó része még le volt zárva május végén.

Most a hegyi út (még) nyitva van. Vittünk magunkkal ennivalót, innivalót és elindultunk.

Alpine Scenic Loop

Ez az út felkanyarog a hegyre, megy, megy, megy kétezerhatszáz méteren, kanyarog egy csomót, aztán letekeredik. A közepén elágazik a Cascade Springshez.

A hegyiút másfél autó széles (azaz keskeny) és meredek, viszont aszfaltos és jó minőségű.
Megint rosszkor voltunk: ma ingyenes volt az erdő és ezért iszonyatosan nagy tömeg volt. Nem győztünk menekülni a szembejövő óriási terepjárók elől. Ők könnyedén lementek fél kerékkel az útról, ha épp nem szakadék vagy sziklafal mellett voltak, nekünk ez annyira nem volt egyszerű.

Alpine Scenic Loop

A szintek csodálatosak voltak. Lenn a völgyben még minden zölt. Itt fenn azonban már rozsdabarna az erdő.
A szinorgia a forrásoknál vált teljessé. Csobogtak a patakok, ömlőtt a víz, sütött a nap, kék volt az ég, zöld a fű.

Cascade Springs

Körbejártuk a tavakat, olyanok voltak, mint Plitvice, csak kicsiben. Itt sem lehetett horgászni, enni, vízbe lépni; csak a fa járdákon lehetett bejárni a mocsaras erdőt. Az étvágygerjesztő pisztrángok meg csak napoztak a vízben és nevettek rajtunk.

Mi meg éheztünk.

Big Fish

Pyry írta...

Mi 2 hét múlva tervezünk egy kirándulást, remélem akkor már mindenhol színes lesz minden :)