2009. szeptember 13., vasárnap

Séta a végeken


Budapest
Originally uploaded by ribizlifozelek

A hozzánk legközelebbi hatósági állatorvos Pesterzsébeten volt.

Nagyon rég voltam hosszabb ideig Erzsébeten. Többször átautóztam a kerületen, de megállni több éve nem álltam meg.

Pesterzsebet

Ezért vártam is egy kicsit a látogatást. Arra gondoltam, majd sétálunk egyet Yodával, megnézzük, mi változott a központban, ha változott valami egyáltalán.

Hát, változott, méghozzá előnyére.

Budapest

A hatósági állatorvos irodája jól elbújt egy hatalmas MDF székház és egy ügyvédi iroda között. Annyira elbújt, hogy komolyan aggódni kezdtem, jó helyre jöttem-e. Közelebb kellett menni, hogy észrevegyek egy kisajtót a két másik terpeszkedő ajtó között.

Az Erzsébet tér szép lett. A templomot megcsinálták. Egyes részein még most is dolgoztak. Ott lógott az alpinista és káromkodott, hogy adják már a kalapácsot.

Hang on!

A teret szépen megcsinálták. Valamikor állítottak egy új Szent Erzsébet szobrot is, ami nagyon tetszett. Modern volt, megkapó és szép.

St Elisabeth

Yoda tüzetesen végigszimatolt mindent és megcsodálta a téren álló másik szobrot, az Anyák szobrát.

Motherhood

A templom körüli sokadik kör után észrevettem a tér legjobb szobrát. Elképesztően jó szobor volt. Alig lehetett észrevenni. Alig lehetett meglátni. Sajnos teleobjektív nem volt nálam, így nem lehetett jól lefotózni. De azért valamennyire látszik a képen.

Meglepő szobor volt. Ahogy néztem a tetőt, rengeteg madarat láttam. Az tünt fel, hogy az egyik madár - egy nagy madár - nem mozog. Csak van. A bagoly csak ült, ült és nézett lefele. Bölcsen. Mozdulatlanul. Szobormereven.

The bird and the statue

Nincsenek megjegyzések: