2012. május 17., csütörtök

Minek a csődje?


Austin


Az átlagnál jóval erősebb az idegenellenesség néhány magyar társadalmi csoportban.

Az idegenellenesség aránya például 44%-os a külföldön munkát vállalni szándékozók körében.

Azt nem tudom, ez az idegenellenesség minek a csődje? A józan észé? Az oktatási rendszeré? Vagy emberek helyett sok-sok agresszív kismalac töltötte ki kérdőívet:

Magyarország tele van mocskos idegennel. Röff. Nem lehet miattuk itt élni. Röff. Elmegyek külföldre dolgozni. Röff. Akkor majd ott én leszek a mocskos idegen. Röff.

Macho

Forrás:
Tárki
http://www.tarki.hu/hu/news/2012/kitekint/20120516_idegenellenesseg.html

8 megjegyzés:

Unknown írta...

Ne is mondd! Inkább hagyjuk! :(

Névtelen írta...

Tárki téved.99,99%!!!!!!!!

Névtelen írta...

A magyar-magyar elleni gyűlölet 44,44%!!!!

Névtelen írta...

Ne írj ilyenekről mert a savanykás-édes-pikáns ízét a Ribizlifözeléknek az epe fogyaszthatalanná teszi

Névtelen írta...

Nem vagyok azonos a 3 névtelennel nekem is megvan a véleményem erről de én nem értek magammal egyet
Az igazi névtelen

Boston2 írta...

Úgy látom, felütötte a fejét a Névtelen-ellenesség is...

Névtelen írta...

Olyannyira,hogy egyetlen tolvonással megölöm én az "igaz"a másik hármat.Pillanatyni hármas tudathasadásom szülte őket s mint nem kívánt kutya vagy macska kölyköket zsákba velük s be a Nyárádba.Igy most 100%-os a Tárki eredmény,magam utálom magam,de ezt kiszoktam aludni, aludj te is nyugodtan Boston2

Jó Sir Robin a bátor írta...

Szerencsésnek érzem magam amiatt, hogy a tágabb környezetem sem igazolja vissza az ilyen (számomra) meghökkentő statisztikákat.