2012. május 7., hétfő

Union

Union

Elhagytam az éttermeket.

Elhaladtam a biliárdasztalok között.

Megkerültem a játékgépeket.

Union

Elhaladtam a hihetetlenül kényelmes, puha-pihe székek mellett, amik egy óriási tévére bámultak, aztán a tekepálya mellett elkanyarodtam.

Union

A burgonyaszirom-automatát és a mikrohullámú sütőket kerestem. Az egyetemi diákklubban, az Union épületben voltam, nem egy luxusszállóban.

Union

Az általam látott legtöbb egyetem diákklubja közelébe se jöhet a utahi egyetem mélyén meghúzódó csodának. Többen mondták, hogy az étterem részben a fogások nem annyira finomak, de ki jár ide enni, amikor kuglizni is lehet?

Union

4 megjegyzés:

Ziebi írta...

Nem csak hogy nem finomak,d e cserébe drágák is. :)

ribizlifozelek írta...

De azok az asztalok...

Christine írta...

Ennyi üres biliárdasztalt! Ilyet en is el tudtam volna képzelni anno. :-)

Parmezán írta...

Nem rossz, de mikor tanulnak azok a diákok?