2012. május 21., hétfő

Napfogyatkozás IV - Parowan 1

Parowan

- Még csontkovács is van!

Csodálatom Parowan iránt nôttön nôtt. Eleinte féltem a falutól, azt hittem, egy miniatûr Monticello lesz, ahol meg lehet nézni, miként fogyókúrázik a Nap.

Parowan

Aztán Yodával találtunk járdát. Megállapítottuk, hogy van közvilágítás. Három (három!) vendéglô. Egy erôd. Na jó, csak a sarka maradt meg. De akkor is van itt egy erôdsarok.

Meg van sok kedves ember, akik mosolyognak az idegenekre és köszönnek nekik.

Hamburger

Ráadásul, ahogy a tikkasztó hôségben vonszoltuk magunkat elôre, egy dübörgô tuc-tuc zenét hallgattak, ami nagyon ismerôs volt.

Nem hittem, hogy valaha is egy világvégi utahi falu kerti buliján fogom Verka Serduchkát hallanni.

Tetszik a falu, kár, hogy a csontkovács el akar költözni.




13 megjegyzés:

Névtelen írta...

Uh. Meg mindig a muveszno hatasa alatt vagyok.

Névtelen írta...

Én nem!!!Az igazi Névtelen

Unknown írta...

Uhhh!!! :)

Unknown írta...

Uhhh!!! :)

Parmezán írta...

Hát, ez azért kemény sokk lehetett.

Jó Sir Robin a bátor írta...

Ez most egy coming out lesz. Én voltam az első névtelen. Még mindig padlón vagyok. Ribizliék, honnan ismertek ti ilyeneket? :)

Névtelen írta...

Nem az a lényeg,hogy ki volt az első névetelen,hanem ,hogy ki az IGAZI NÉVTETEN és ebből nem engedek.És nekem ez nem Uhhhh hanem "áh ugyanmár"...

ribizlifozelek írta...

Első, de nem Igazi Névtelen, nem művésznő, művész. Szerintem az egyik legjobb ukrán parodista.

Névtelen írta...

Hát erre válaszóljon az "első"névtelen én csak annyit fűzök hozzá,hogy számomra az ukrán,kínai és vatikáni paródiák vetekednek a magyar belpolitikával.Azaz ilyen nincs vagy az ami van nagyon rossz
Az "Igazi"

Jó Sir Robin a bátor írta...

Nekem már a pókerarcú lédigaga is sokk szokott lenni két alehandró között. Vicces, így hogy travi művész már nem is olyan ciki. :D
Kicsit youtubeoztam meg orosz vikiztem és kezdek magamhoz térni.

Lasha Tumbai, Russia, goodbye! :)

jah és durva, hogy tőletek kell megtudnom, a legvadabb vadnyugatról hogy kicsoda Андрея Михайлович..

Névtelen írta...

Második névtelen, vannak rajtad piros pöttyök? Mert csak az az igazi!

Jó Sir Robin a bátor írta...

jee, ez csúcs
http://youtu.be/UFxjlmtRkq0
(elől meg nyomják rá a hopakot :D)

Parmezán írta...

Azért ez a cím sem semmi:
Верка Сердючка и Виа Гра - Я не поняла
És a megjegyzés a fickó videójában: "f*ck it, I'm moving east" azért mond valamit. Bár nekem - ki tudja miért - nem tetszik az ilyen típusú lakodalmas.