2012. május 1., kedd

Euréka VI - A temető


Eureka Cemetery

Könnyű megtalálni Euréka temetőjét. El kell haladni a nagyobbik bányamaradvány mellett. Az alkotmányt érdemes megnézni. Látványos.

Headframe

Aztán tovább kell haladni az elhagyott bányák között mindaddig, amíg akorábbinál sokkal több bányát nem látunk.

Abandoned

Itt ki kell választani a legporosabb utat és elmenni még pár elhagyott bánya mellett. Az összedőlt ház után már csak egy kicsit kell menni.

Abandoned

Aztán ott is van.

Eureka

Nagy. Nagyon nagy. Euréka temetője egy nagyvárosi sírkert lehetett mindaddig, amíg a város virágzott. Aztán a virágok elhervadtak és a fű felfalta a sírokat.

Open Gate

Csend volt.

Eureka

Volt, aki Írországból, más Lengyelországból érkezett. Vagy Skóciából. Egy cumberlandi sírkövön a Gilruse feliratot olvastuk. Később rákerestem, de nem volt ilyen nevű falu. Kicsit csavargattam a betűket és azt hiszem, Singleton Ferguson Gilcrux-ból érkezett, csak a sírköves nagyot hallhatott és átértelmezte a fonetikusan hallott fura helynevet.

Stuart Ironworks

A tehetősebbek sírján kőobeliszkek emelkedtek és kovácsoltvas kerítések védtők az ellaposodott hantokat. Gyönyörű fémmunkák voltak köztük. A Stewart Iron Works védjegye büszkén hirdette a minőségi munkát. (Stewarték köszönik, ma is jól vannak, a cég virágzik és kovácsoltvas korlátokat készít.)

Fence

Az eurékaiak lehetőségeikhez képest karbantartotják a temetőt - csakúgy, mint a múzeumot -, kaszálják a füvet és az újabb sírokon gondozzák a művirágokat. Látni azonban, hogy a temetőben többen laknak, mint a városban.

Cemetery

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Számitógéptől távól egy boldog hónapot töltöttem és ma bele lapozva a"Ribizlifözelék"-be felháborodva állapítom meg,hogy távollétemben valaki az én nevem alatt mint"Névtelen"írt bejegyzéseket.
Tiltakozom és protestálok.A"Névtelen"én vagyok és amit az az idegen csinál az már plágium és manapság a világ minden táján ezt súlyosan büntetik.
Úgyhogy...!!!!!!

Névtelen írta...

És különben is ha valakinek viszket és minden áron megjegyzéseket akar írni hát akkor legyen annyi bátorsága és írja oda a nevét ez a minimum amit a blogírás és beleírás megkövetel!!!
Háborgok, pedig a Temetők temetője békére oktat,na de mire oda kerülök megnyugszom újra és végleg.

ribizlifozelek írta...

Névtelen, lehet, hogy egy névrokonod volt!

Boston2 írta...

Sírkövekben igen jól értesült vagyok. A ház, amiben lakom, egy temetővel átellenben található, a mellette lévő telken pedig egy sírköves családi cég irodája és mintakollekciója van, azaz gyakorlatilag az utcafrontra vannak kiállítva a sírkövek. Az ablakból arra látni rá és minden nap, mikor elindulok, a sírkövek mellett megyek.
ja, igen, a túloldalon is van egy kis hasonló mintakollekciója egy másiknak, bár az már űgy tűnik, nem működő cég, de a sírkövek az utcán megmaradtak.

Kiváncsi vagyok, a másik Névtelen vajon mit mond majd erre a vádra...

Névtelen írta...

Lenne még a világon még egy névtelen??!!Erre nem is gondoltam!Vissza minden!Így már más!Mi névtelenek tartsunk össze.Világ névtelenjei egyesűljetek!!!!Nemes harcunkat megvívjuk és névtelen lesz az egész világ!Vagy néptelen??!!Most már zavarban vagyok....Vigasztal,hogy a sirköveket a nevesek ,félszükben már előre legyártották,és nap mint nap nézegetik,szoktatják magukat hozzá!Miénk lesz a végső győzelem NÉVTELENEK, cak semmi félelem!!!

Névtelen írta...

Már a bibliai idők óta tudható, hogy én vagyok névtelen és a feleségem is az!
Szomorú látvány ahogy az emberek követik a föld kincseit, aztán amikor mindet elfogyasztották továbbállnak és nem marad utánuk csak rom.

Névtelen írta...

Névtelen elvette Névtelent, dehiszen ez vérfertőzés?!!!!!!A bibliai idők óta az!!!Ki is lépek a Névtelenek klubjából.Ezentúl a nevem: Az igazi Névtelen!