2012. május 2., szerda

Festéktemetô

Paint

Csipppp.

A hajnali sms legalább annyira megrázó volt, mint az éjszakai.

E azonban megrögzött koránkelô. Szerintem ô ébreszti a kakasokat is. Mindig 5:33-kor indul.

- Megyek a festéklerakóba - írta.

A festék veszélyes hulladéknak számít, az elôzô lakó ipari mennyiségeket hagyott itt belôle.

Mindig találtunk valami fontosabb feladatot, a festékmegsemmisítés pedig kitolódott. De most!

Elkezdtem a pincébôl kihordani a rozsdás dobozokat. Némelyiknek cimkèje se volt. Másokra titokzatos rövidítéseket véstek mexikóban született kezek. Némelyiken kiberûzhetô angol nyelvû fecni lapult.

Itt voltak a lakást egykor uraló szürkék árnyalatai. Kihordtam ôket E kisebbik autójába. Aztán a garázs mögül elcipeltem a festékek zömét.

Aztán végignéztem az eredményen. Már csak két tennivaló maradt: csinálni E-nek egy kis sütit és kifesteni a konyhát.

3 megjegyzés:

Boston2 írta...

Én már hónapok óta tartogatok egy kimerült akkumulátort, mert nem tudom, hová tegyem.
Az Interstate (gyártó) oldalán lelkendezenk, hogy milyen könnyű is náluk a recycling, ez annyit tesz, hogy írtam nekik mailt, hogy van nálam egy ilyen, mit csináljak vele, erre írtak vissza egy telefonszámot, hogy hívjam fel. Én meg nem szeretek telefonálni, kértem, adjanak a környéken egy olyan céget, ami ezzel foglalkozik és online elérhető.
Ez komoly fejtörést okozott nekik. Átpasszolták a kérdést valami regionális managerhez, aki többszöri levélváltás után szintén nem mondott semmi konkrétumot, csak annyit, hogy bármelyik dealerüknél leadhatom, és ezeket megkereshetem a weblapjukon.
Tehát gyakorlatilag nem adtak konkrét információt. :)
De végül is tényleg van a közelben, pl. egy Firestone műhely, vagy a Town Fair Tires...

Ziebi írta...

Milyen színű lesz a konyha?

Névtelen írta...

A világ legleglegebb konyhád lett volna ha a festékeket nem viszed a szemétbe hanem felkened a falra s mikor kész van Ziebinek is tudsz majd válaszolni azaz tudtál volna de te állandóan sietsz valahova otthon vagy a leg kevesebbet a blogod szerint s ez az azért van mmert nincs egy legeleglegebb konyhád.Na!!!!!