2012. május 20., vasárnap

Napfogyatkozás II - Vasárnapi csoda

Természettudományos énem eddig következetesen elutasította, hogy s napfogyatkozás bármiféle hatással lenne az emberre (homo sapiens).

Ma a "tetthelyre" tartva rájöttem, tévedtem.

Dél-Utah jelentôs része mormon. Ennek megfelelôen az itteni kisvárosok a széleskörû szórakozási lehetôségeket kínálnak. Például templomba lehet menni. És el lehet menni istentiszteletre. Vagy misére. Sôt, kivételes esetben otthon is lehet maradni.

Sokszor még a benzinkutak boltjai is bezárnak vasárnap. Kocsma eleve nincs, a kávézó az ördög incselkedése. De a létezô pár vendéglô tulajdonosa is lehúzza szombat késô éjjel - 18:00-kor-a rolót.

A napfogyatkozás azonban transzcendentális sugárzásával megváltoztatta a helyiek agyát és a teljes napfogyatkozás zónájában több vendéglô és bolt is kinyitott.

Csoda történt. Akkora, hogy a Nap is el fog bújni szégyenében ennyi profanitás láttán.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

A napfogyatkozás I és II között olvasd Oriana Fallaci Ha meghal a nap könyvét, de ne füstös szemüveggel, és mormolj belőle fejezeteket a még nem durmoló mormonoknak.
Mormoriási sikered lesz.Írd meg aztán nekem is,hogy az milyen?

ribizlifozelek írta...

Are you a turtle?

Boston2 írta...

Annak idején a gimis zenekarunkkal írtunk egy számot ezzel a Fallaci könyvcímmel...

Névtelen írta...

Úgy érzed,hogy gerlemadárként turbékoló teknőc vagyok?
Ha "jó nőnek" olvastál ki a megjegyzésemből hát akkor is csalódni fogsz!
Vagyok ,ki voltam, a jól ismert Névtelen.
Látni vágyó napba nem néz ezt kellett volna csak írnom dehát ezzel már megelőzöttvalaki.Na ki? Ez a mai feladat.

Unknown írta...

Hogy mennyi leleményes ember van felétek! Ugranak azonnal, ha van valami! Szemüveg árát felemelik, a kávézók kinyitnak. Tiszta népünnepély!