2008. január 6., vasárnap

Forró szél


Yoda pozol
Originally uploaded by ribizlifozelek

Békés este volt, Anikó konferencián, én Yodával, melegfronttal. A szokásos -5 fokból hirtelen +10 lett, olvadt minden, erőteljes szélrohamok szárították az olvadó havat, röptették a fákat. Ahogy dukál, este 10-kor Yodával elindultunk havat sárgítni. A nagy szél meglepte az ebet, csodálkozott, főleg akkor, amikor elszabadult egy műanyag veder. A veder nagy dobogással gurult, Yoda hegyezte a füleit (volt mit).
Még könnyített magán, a végterméket zacskóba tettem, a zacskót kukába. Mivel Yoda belső órája a séta nagyjából azonos szakaszához köti a vécézést, mindig ugyanoda kerül a végterméket tartalmazó zacskó. Valamelyik nap belenéztem a kukába: 6-7 zacskónk árválkodott az alján.
Míg a zacsitól szabadultam meg, Yoda az immár csendesen pihenő vedret leste. Közelebb is mentünk, egy szélroham hirtelen megmozdította a vödört, mire a kutya rémülten mögém bújt.
A csorbát később ki kellett köszörülni. Pár házzal arrébb lakik két nagy kutya (külön írva). Ők nagyok, de kerítés mögött vannak, így ideális alanyai a csorba köszörülésének. (Emberi, nem?) Odaértünk, Yoda hátranézett, ott vagyok-e, aztán wawawawauuuuuuu esett neki a szomszédoknak, majd boldog farokcsóválással odébbállt.

Nincsenek megjegyzések: