2008. január 16., szerda

Hidegfront


Black Hills
Originally uploaded by ribizlifozelek

Három napos hosszú hétvége közeledik. A három napnól háromra akartunk elmenni. Kis füzetkémbe részletes útvonaltervet csináltam, kiszámoltam a kilométereket, megkerestem a szállásokat, rangosoroltam a látnivalókat. Aztán ránéztem az időjárásjelentésre.
A szám nem jutot el a tudatomig. Láttam a számot a Bryce kanyonhoz írva, de az értelmezés pár pillanatik elmaradt. Az időjárásjelentő weboldalt már rég átállítottam Celsiusra, de azért sokszor megkavarodom, mert hát mindenki Farenheitben számol.
Húsz fok, hehe, hogy lehet ilyen meleg!
Aztán megláttam egy kis vízszintes pálcikát a 20-as előtt. MINUSZ HÚSZ?
Ez már minnesotai hideg.
Gyorsan ellenőriztem a hőmérsékletet: a maximum -10 lesz, ha el nem marad a maximum, a minimum -20.
Most új útvonaltervet csinálok valami melegebb helyre, ahol a nappali csúcshőmérséklet +1 Celsius.

Nincsenek megjegyzések: