2008. január 24., csütörtök

Harc a kókusszal


DSCF1177
Originally uploaded by ribizlifozelek

Hogyan nyissunk ki egy kókuszt?

Vettünk egy kókuszt magunknak. Az az egy baj volt vele, hogy ki kellett nyitni. Fel kellett törni. Próbáltam húzni az időt, hátha kapok valakitől egy lézerkardot esetleg egy baltát. De nem kaptam. A kókuszt pedig ki kellett nyitni.

DSCF1178

Elővettem a felszerelést és felkészültem az operációra. A kókusznak három gyenge pontja van. Olyanok, mintha szemek lennének. Egyenesen bele kell verni egy-egy szöget a szemekbe. Persze itthon nem volt ekkora szög. Pedig általában jól felszerelt a háztartásunk, még fregolink is van.
Találtam viszont fém evőpálcikát, ezt vertem bele kalapáccsal a kókusz szemébe.

DSCF1179

Aztán fejreállítottam a kókuszt és a szeméből kicsöpögött a fehér lé.
(Maradok a grépfruitlénél.)

DSCF1181

Utána fogtam a kiürült testet, törölközőbe göngyöltem és verni kezdtem a kapaláccsal. Pár perc után megnéztem az eredményt. Ezzel az erővel csapdoshattam volna egy gránittömböt is fűszállal. Bedüdödtem és püföltem, mint Muhamad Ali az ellenfelei fejét.
Elrepedt. Ütöttem még - addig üsd a kókuszt, amíg kerek - aztán szétesett. Utána már csak meg kellett enni. Ez volt a legnehezebb. Le is öblítettem egy kis csokifagyival.

DSCF1183

Nincsenek megjegyzések: