2008. október 2., csütörtök

A béke szigete alatt


Toilet
Originally uploaded by ribizlifozelek

Tegnap este holtfáradtan pötyögtem be az esti blogot, rengeteg helyesirási hibával. A feszültség növelése érdekében a legizgalmasab pillanatban hagytam féle a történetet, akkor, amikor haláltmegvető bátorsággal aláereszkedtem a katakombákba.

Előrebocsátom. Tiszta volt.

Franciaországban láttam jópár olyan nyilvános WC-t, ahol a benn álló fickók hátát tökéletesen látni. Itt is hasonló volt a helyzet.

A WC koedukált voldt. Amint a belépő leért a pincébe, balról a piszoárok fogadták. Kukkoló hajlamú egyének, ha akartak, mindent láthattak. De hát a kávéház bizalmi hely.

A hölgyek továbbhaladtak és eljutottak a női fülkéhez. Ebből kettő volt, tisztességesen kopottas belsővel. Az ajtaja azonban az egyiknek beszorult. Ez bejutáskor és kijutáskor egyaránt komoly gondokat okozhat. Most, hogy belegondolok, a bejutás a kockázatosabb.

Volt még egy női fülke, ehhez szorosan el kellett haladni a pisilő nagyfiúk mögött, aztán csüccs.

Sose szerettem a túlzott prüdériát - szerintem ezt a fokát is meg tudnám szokni. Csak bele ne lökjenek a piszoárba.

3 megjegyzés:

Ziebi írta...

Tévedtem mikor azt mondtam borzasztóak ezek a rések itt a WC-k ajtaján....a hideg is kirázott mikor olvastam.. :)

ribizlifozelek írta...

Képzeld el szegény pasikat, mindenféle nők lökdösik közben őket...

Hettie írta...

Asszem maradok a Mosselennel, Budapesten.