2008. október 23., csütörtök

Valami marokkói


Moroccan dish
Originally uploaded by ribizlifozelek

Szeretjük a taginet, könnyen és viszonylag gyorsan lehet mindenfélét csinálni vele. Egy hátránya van: sok, viszonylag egzotikus holmit kell beledobálni. Elsősorban a frigóban lapuló hozzávalók határozzák meg a másnapi ebédet.

Hosszas receceptválogatás után találtam egy megfelelő ételt. Olivaolajon hagymát és fokhagymát pirítottam, majd rátettem a csirkemell darabokat. A sárgarépát kihagytam, olyan nem volt itthon.

A megsült husit megsóztam, borsoztam. Megszórtam köménnyel, gyömbérrel és fahéjjal. Sárgaborsót kellett volna mellé tenni, de az sem volt itthon. Fehérbabbal pótoltam. Hozzátettem egy kis -konzerv- krumplit, padlizsánt, aztán jó 35 percre a hozzávalókra csuktam a tagine tetejét.
Néha megkevertem, aztán jó étvággyal efogyasztottuk.

Nincsenek megjegyzések: