2008. október 5., vasárnap

Finepix Z10fd


Finepix
Originally uploaded by ribizlifozelek

Egy baratom kert meg, nezzek neki egy fenykepezogepet. Legyen egyszeru , konnyu, kezelheto es csinaljon jo fotokat.

Brusszelben helyismeret es ido hianyaban a MediaMarktban vasaroltam.

Fuji gepet kerestem, harom Fujit hasznaltunk eddig, nekem mindegyik nagyon tetszett.

Fuji itt is volt. Kivalasztottam kettot es raneztem az eladora. Angolul koszontem neki, mire panikba esett. A nyelvi kulonbsegeket mosollyal hidaltuk at. Mutattam, mi kene. Razta a fejet: nincs. Mutattam a masikat - az se volt.

Miert tartanak egy boltban polcon olyan arut, ami nincs?

Aztan meglattam ezt a gepet, a Finepix Z10fd nevűt. Szep volt, csillogo es rozsaszin. Nem igazan tudtam baratomat Dr. Szoszi kameraval elkepzelni, ezert megint az eladohoz fordultam. Par perc aktiviti utan kezemben volt a gep. Vettem hozza tokot, memoriat. Zavart, hogy csak 2 G-s kartyat lehetett kapni.

Aztan fizettem. Kartyaval. Picit idegesitett, hogy a penztaros leirta nevemet, azota is naponta nezem a szamlaegyenleget, leszivtak-e a szamlat.

Viszont kevesebbet kertek a cuccert, mint jart volna. Probaltam mondani, de nem beszeltek angolul, adataim leirasa utan fel is hagytam a probalkozassal. MM nem rokkan bele 20 Euroba.

A gep jo. Kezelni egyszeru, nincs tul sok gomb rajta. A vaku jol mukodik. A 3szoros optikai zoom kicsi. A 10 megapixel jo sok. Ket dolog nem tetszik: az akkut ki kell venni tolteshez es nem volt hozza Linuxos CD. (Baratomnak Asus eee-je van otthon.) Vesz majd egy kartyaadaptert es majd a memoriakartyat is kiszedi az akkuval egyutt.


Nincsenek megjegyzések: