2008. október 30., csütörtök

Brazil csirke


Brazil csirke
Originally uploaded by ribizlifozelek

A brazil csirke nem egy szambatáncosnő, hanem egy étel. Valami érdekeset szerettünk volna csinálni, amit most kivételesen nem a tagineban kell elkészíteni és nem kuszkusszal és rizzsel fogyasztandó. Még egy további feltételt találtunk ki: legyen benne kókusztej.

Lelkesen keresgéltem a receptek között, míg végül a brazil csirke megnyerte a tetszésemet. Minden hozzávaló volt itthon.

Összekevertünk egy csomó fűszert, sót, borst, cayenne borst, turmericet, koriandert és beléjük hengergettem az csirke mellét, majd olajon kisütöttem.

Felvágtam fél fej hagymát és két gerezd fokhagymát, megszórtam kis gzömbérrel és öt percig pároltam, majd beledobtam két felkarikázott parit, majd beleöntöttem a konzerv kókusztejet. Úgy 20 percet hagytam lassú tüzön főni, aztán kész is volt.

Azt az egyet nem tudom, ezt miért hívják brazik csirkének. Finomnak viszont nagyon finom volt.

Nincsenek megjegyzések: