2009. június 17., szerda

BBQ vacsora


BBQ 1
Originally uploaded by ribizlifozelek

Holbrookban volt az egyetlen kemping, amit lefoglaltunk. Ez a kemping nem állami volt. A sátorhelyet Yoda miatt foglaltuk le, nem volt sok kutyás placcuk.

Supertentnek mondták a sátorhelyet, joggal. Volt saját kiskonyhánk, padunk, asztalunk, mosogatónk, villanyunk, grill, fák, bokrok. Meg wifi.

hb

Rengeteget kellett vezetni idáig.
Amikor állt a sátor, megcsináltuk a Boulder Cityben beszerzett vacsorát.

A gyönyörű húshoz csak parázst kellett csinlálni és megszórni fűszerkeverékkel. Hogy minden gyorsan menjen, eleve valami vegyszerrel kezelt, gyorsan égő szenet (brikettet) hoztunk.
A grill pillanatok alatt bemelegedett, csak rá kellett tenni a hatalmas szeletet és néha forgatni, meg rátenni egy kis fuszerkeveréket.

Paradicsomot, paprikát meg hagymát is pakoltunk a protein mellé. Nagyon finom lett, mindent elfogyasztottunk, az utolsó falatig.

BBQ

3 megjegyzés:

Ziebi írta...

Sima BBQ fuszerkeverek?

Ypszi írta...

A boulder city-s link nem jó, csak gondoltam szólok, ha már vesződtél vele :)

amúgy enni is elfelejtettem, csak olvasom az utazást, és azt hiszem, ezek a néptelen tájakat nekem találták ki.. sose vágytam még amerikába, pyryék miatt már érdekesebb lett, de ezek a beszámolók... kész, egyszer ott kell töltenem nem kevés időt, ez nekem is KELL :)

ribizlifozelek írta...

Pyry, igen.

Ypszi, koszi szepen, hogy szoltal. Kijavitottam.

Gyere, szerintem erdemes megnezni.